z ostatnich 30 dni:
Chojecki Ciastka Czarna Lejdi 125 g
Firma „Chojecki” została założona w 1979 roku przez Marię i Janusza Chojeckich, w Skierniewicach.
W wyniku stałego rozwoju, ponad 30-lat doświadczeń i udoskonaleń, firma z niewielkiego zakładu cukierniczego ewoluowała w duży zakład przemysłu spożywczego, produkujący ciastka kruche, pierniczki, biszkopty oraz herbatniki, obecne na rynku polskim i na ponad 40-tu rynkach zagranicznych, zlokalizowanych na 6-ciu kontynentach.
Czarna Lejdi firmy Chojecki to markiza biszkoptowa z galaretką o smaku wiśniowym i kremem o smaku waniliowym.
Tradycyjna receptura i wspaniały smak!
biszkopt (50%): mąka pszenna, pasteryzowana masa jajowa, cukier, skrobia pszenna, kakao niskotłuszczowe w proszku, syrop glukozowy, emulgatory: E471, E475, E420, olej roślinny (rzepakowy), substancja utrzymująca wilgoć: E422; substancje spulchniające: E503, E500, E450, puch ziemniaczany, regulator kwasowości: E330;sól, barwnik: E100a, aromat; galaretka wiśniowa (30%): syrop glukozowo-fruktozowy, cukier, sok wiśniowy (min. 1%), stabilizator: glicerol E422, substancja żelująca E450; regulatory kwasowości: E331, E330; aromat, barwniki: E103, E120; substancja konserwująca E202; krem o smaku waniliowym (20%): cukier, tłuszcz roślinny utwardzony (palmowy, rzepakowy, sojowy), serwatka w proszku (z mleka), mleko w proszku odtłuszczone, emulgator: lecytyny E322 (sojowa), aromaty.
Produkt zawiera: gluten, mleko, jaja.Może zawierać orzechy i orzeszki arachidowe.
Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu
wartość odżywcza | % wskazanego dziennego spożycia | |||
---|---|---|---|---|
składnik | na 100g | dla kobiet | dla mężczyzn | |
ilość kalorii | 446 | kcal | 22.3 | 17.8 |
wartość energet. | 1868,74 | KJ | - | - |
tłuszcz | 13 | g | 18.6 | 16.3 |
węglowodany | 75 | g | 27.8 | 22.1 |
białko | 5,9 | g | 10 | 8.3 |
Chojecki
Producent: Delicpol
od 180 zł na terenie
warszawy
za granicę
w najlepszej cenie w sieci
zakupów na wybraną godzinę
na terenie warszawy i okolic
chłodnicze kurierem
– jako pierwszy sklep w polsce
w sieci
– ponad 30 tys. produktów