Sklep internetowy działający pod adresem: https://polskikoszyk.pl prowadzony jest przez Megasam24.pl Prosta Spółka Akcyjna, Grzybowska 87, 00-844 Warszawa, numer NIP: 5272981612, REGON: 520722736.
Korzystanie ze Sklepu internetowego możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących, minimalnych wymagań technicznych:
● Internet Explorer w wersji 9 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i cookies lub,
● Mozilla Firefox w wersji 3.8 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies lub,
● Google Chrome w wersji 4.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies lub,
● Safari w wersji 5.1 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies;
● Minimalna rozdzielczość ekranu 1024x768 pikseli,
● w przypadku wyrażenia zgody na otrzymanie faktury elektronicznej, do jej otwarcia wymagane jest oprogramowanie do otwarcia plików PDF, np. Adobe AcrobatReader.
II. DEFINICJE
1. Regulamin - niniejszy regulamin wraz z załącznikami, określający zasady zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki stron umowy sprzedaży na odległość oraz zasady postępowania reklamacyjnego. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin i jego załączniki jest odpowiednio regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Wszystkie załączniki stanowią integralną część Regulaminu, o ile wprost nie wskazano inaczej.
2. Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedawcą \ umowę na odległość. Gdy Klientem nie jest osoba fizyczna domniemywa się, że jest on reprezentowany przez przedstawiciela, upoważnionego do reprezentowania Klienta w świetle obowiązującego prawa.
3. Konsument - konsument w rozumieniu Art. 221 Kodeksu Cywilnego
4. Sklep internetowy - serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresem elektronicznym: http://polskikoszyk.pl za pośrednictwem którego Klient może uzyskać informacje o Produkcie i jego dostępności oraz kupić Towar, lub zlecić świadczenie usługi.
5. Umowa sprzedaży na odległość - umowa sprzedaży Towaru/świadczenia usług/dostarczania treści cyfrowych (o ile ma zastosowanie), zawierana za pośrednictwem Sklepu internetowego.
6. Towar/Produkt - rzecz ruchoma nowa bądź używana, którą Klient może nabyć w Sklepie internetowym. Wszystkie towary oferowane w Sklepie internetowym są wolne od wad fizycznych oraz prawnych. Wszystkie towary zostały wprowadzone do obrotu na rynek Polski legalnie.
7. Ceny - wszystkie ceny podane na stronach internetowych Sprzedawcy są podawane w polskich złotych (PLN), są cenami brutto (tj. zawierają wszelkie składniki jak cła i podatki, w tym podatek VAT). Ceną wiążącą dla stron jest cena, po której Klient zamówił towar w zamówieniu. Podane ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy, który zależy od sposobu jej realizacji.
8. Sprzedawca - Megasam24.pl Prosta Spółka Akcyjna, Grzybowska 87, 00-844 Warszawa, numer NIP: 5272981612, REGON: 520722736.
9. Treści - wszelkie pochodzące od Sprzedawcy lub jego partnerów informacje, dane, elementy, materiały, algorytmy, schematy, utwory, oznaczenia, logo, nazwy, znaki, symbole, opisy i zdjęcia Towarów, niezależnie od ich charakteru, formatu i sposobu zapisu lub przedstawienia.
10. Konto - zbiór danych przechowywanych w Sklepie internetowym oraz w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy dotyczący danego Klienta oraz składanych przez niego zamówień i zawieranych umów, z wykorzystaniem którego Klient może składać zamówienia oraz zawierać umowy.
11. Polityka prywatności Sklepu internetowego. - dokument określający szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz stosowania cookies. Polityka prywatności i cookies stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu i jest dostępna na stronach Sprzedawcy w zakładce Polityka Prywatności na głównej stronie sklepu.
12. Salon - terenowy punkt odbioru towaru;
13. Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną:
● zawieranie umów sprzedaży online – w zakresie towarów sprzedawanych w Sklepie
Internetowym, w tym licencji elektronicznych
● prowadzenie Konta klienta,
● przesyłanie wiadomości e- mail,
● dodawanie opinii, komentarzy i ocen – kupujący może dodać opinię lub komentarz do swojej transakcji,
● przesyłanie wiadomości e-mail, w których Sprzedawca potwierdza otrzymanie zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie zamówienia do realizacji, przebieg realizacji zamówienia, przebieg realizacji reklamacji i zwraca się o wystawienie opinii, komentarzy i ocen.
III. PODATKOWA DOKUMENTACJA ZAKUPÓW
1. Na wszystkie zamówione towary w Sklepie internetowym wystawiane są paragony fiskalne lub faktury VAT, faktury VAT imienne lub faktury VAT marża. Stosownie do treści przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity: Dz. U. z 2011r. Nr 177 poz. 1054) oraz rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 3 grudnia 2013 r. w sprawie wystawiania faktur (Dz. U. z 2013 r. poz. 1485), podpis klienta - jako nabywcy towaru - nie jest obowiązkowym elementem treści faktury VAT. W tej sytuacji nabywca otrzymuje wyłącznie oryginał faktury. Należy przy tym mieć na uwadze, że w przypadku, gdy kupujący będący osobą fizyczną składa zamówienie lub dokonuje zakupu przy użyciu danych (np. z podaniem nazwy/firmy) dotyczących działalności gospodarczej prowadzonej przez tego kupującego, domniemywać się będzie, iż zakup jest przez niego dokonywany w związku z taką działalnością i faktura wystawiona będzie na tego kupującego jako przedsiębiorcę.
2. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity: Dz. U. 2011r. Nr 177 poz. 1054), Kupujący akceptuje wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej nie jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej. Klient może cofnąć zgodę na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną, przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta Sprzedawcy.
IV. KONTO
1. Klient nie może umieszczać w Sklepie internetowym ani dostarczać do Sprzedawcy treści,
w tym opinii i innych danych o charakterze bezprawnym.
2. Klient uzyskuje dostęp do Konta po rejestracji.
3. W ramach rejestracji Klient podaje imię, nazwisko i adres e-mail oraz wybiera hasło. Klient może też podać numer swojego telefonu komórkowego. Podanie tego numeru jest warunkiem koniecznym świadczenia usług dodanych przez Sprzedawcę, o których mowa w pkt. XIV Regulaminu. Klient zapewnia, że dane podane przez niego w formularzu rejestracyjnym, są zgodne z prawdą. Rejestracja wymaga dokładnego zapoznania się z Regulaminem oraz zaznaczenia na formularzu rejestracyjnym, że Klient zapoznał się z Regulaminem i w pełni akceptuje wszystkie jego postanowienia.
4. W chwili umożliwienia Klientowi dostępu do Konta, pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostaje, na czas nieoznaczony, zawarta umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną dotycząca Konta. Konsument może od tej umowy odstąpić na zasadach określonych Regulaminie.
5. Zamieszczone na stronach Sklepu internetowego treści, w tym opisy towarów i ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.
6. W celu złożenia oferty nabycia towaru Klient powinien złożyć zamówienie. Zamówienie składa się poprzez wypełnienie stosownego formularza znajdującego się na stronach Sklepu internetowego i kliknięcie przycisku oznaczonego: „Zamawiam”.
7. Do złożenia zamówienia nie jest konieczne posiadanie Konta (z wyjątkiem złożenia zamówienia na produkty alkoholowe). Przeglądanie i składanie zamówień na produkty alkoholowe jest możliwe tylko dla pełnoletnich, indywidualnie oznaczonych i zalogowanych użytkowników.
V (A). ZAMÓWIENIA
1. Klient składa zamówienie poprzez interaktywny formularz dostępny na jednej ze stron Sklepu internetowego. Zamówienie określa m.in. jakie towary, po jakiej cenie i w jakich ilościach Klient chce zamówić do wskazanej przez siebie lokalizacji.
2. Po prawidłowym złożeniu zamówienia przez Klienta, Sprzedawca wysyła na adres e-mail Klienta informację o złożonym zamówieniu. Ta informacja nie jest potwierdzeniem przyjęcia oferty Klienta. Jest ona jedynie informacją, że Sprzedawca zamówienie otrzymał.
3. Następnie Sprzedawca weryfikuje, czy zamówienie może zostać przyjęte do realizacji.
4. Jeżeli Sprzedawca przyjmuje zamówienie Klienta, przesyła mu informację drogą elektroniczną o zatwierdzeniu zamówienia do realizacji. Z chwilą otrzymania takiego oświadczenia przez Klienta pomiędzy stronami zostaje zawarta Umowa sprzedaży na odległość.
5. Jeżeli Klient jest Konsumentem, Sprzedawca, nie później niż do czasu dostawy towaru, potwierdzi mu zawarcie oraz ustalone warunki Umowy sprzedaży na odległość na trwałym nośniku.
6. Zamówienie w Sklepie internetowym Sprzedawcy można złożyć jedynie za pomocą systemu informatycznego (stron internetowych) Sklepu internetowego. Takie zamówienie musi zawierać imię i nazwisko zamawiającego, jego adres pocztowy oraz adres e-mail, numer NIP (dotyczy wyłącznie nabywających towar podmiotów gospodarczych i służy wystawieniu poprawnej faktury VAT), adres dostawy, numer telefonu oraz nazwy, ilości i ceny zamówionych towarów.
8. Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta, po otrzymaniu przez Sklep Internetowy potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez Podmiot realizujący płatność.
9. Sprzedawca oferuje okresowo produkty promocyjne w cenie 1 zł, które można znaleźć pod adresem https://polskikoszyk.pl/promka-zlotowkowa. W ramach jednego zamówienia Klient może nabyć maksymalnie jedną sztukę takiego produktu promocyjnego. Minimalna wartość zamówienia uprawniająca do skorzystania z tej oferty wynosi 120 zł. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia do realizacji zamówień niespełniających powyższych warunków, po uprzednim poinformowaniu Klienta.
V (B). ZAMÓWIENIA NA ALKOHOL
1. Sprzedawca dopuszcza możliwość rezerwacji towaru za pośrednictwem jego sklepu internetowego
2. W przypadku Towarów w postaci alkoholu, wydanie tych Towarów następuje wyłącznie w punkcie sprzedaży Sprzedawcy zlokalizowanym w przy ul. Piastowskiej 67, 05-850 Jawczyce. Własność Towarów w postaci napojów alkoholowych przechodzi na Zamawiającego z chwilą ich wydania Zamawiającemu (w tym upoważnionej przez niego osobie, o której mowa w ust. 3 i 4 poniżej). W przypadku alkoholu nie jest możliwy odbiór zamawianych Towarów w punktach odbioru innych niż punkt sprzedaży Sprzedawcy określony w niniejszym ustępie.
3. Klient, w którego zamówieniu znajdują się produkty alkoholowe zobowiązuje się do odbioru tych produktów w punkcie sprzedaży położonym przy ul. Piastowskiej 67, 05-850 Jawczyce. W przypadku wybrania przez Zamawiającego opcji dostawy pod wskazany adres, Zamawiający udziela pełnomocnictwa firmie lub osobie realizującej dostawę do odbioru produktów alkoholowych w jego imieniu i dostarczenia ich pod wskazany adres. W ramach tego pełnomocnictwa dozwolone jest udzielenie dalszego pełnomocnictwa pracownikom lub współpracownikom w celu realizacji zamówienia klienta w tym: do odbioru i dostarczenia towaru oraz sprawdzenia wieku osoby odbierającej alkohol, a także innych niezbędnych czynności w tym zakresie.
4. Pracownik Megasam24.pl Prosta Spółka Akcyjna, firmy kurierskiej lub inna osoba uprawniona do odebrania produktów alkoholowych w imieniu klienta upoważniony jest do sprawdzenia tożsamości oraz wieku Klienta, nie wyda on alkoholu Klientowi, który okaże się osobą niepełnoletnią lub osobą w stanie nietrzeźwości.
VI. CENY I SPOSOBY PŁATNOŚCI
1. Sprzedawca, najpóźniej bezpośrednio przed złożeniem zamówienia, informuje Klienta o łącznej cenie towaru oraz wszelkich dodatkowych opłatach, w tym za transport, dodatkowe usługi, koszty płatności itp.
2. Na początku składania zamówienia Sprzedawca informuje Klienta o dostępnych sposobach płatności.
3. O terminie płatności Sprzedawca informuje Klienta za pośrednictwem systemu teleinformatycznego.
VII. PŁATNOŚCI
1. Płatności za towar można dokonać w sposób wybrany w momencie składania zamówienia.
W przypadku zakupów towarów sprowadzanych na zamówienie oraz o znacznej wartości zastrzegamy sobie prawo zażądania zaliczki. W przypadku jednak wypowiedzenia, odstąpienia lub rozwiązania umowy wpłacona zaliczka zostanie Konsumentowi zwrócona.
2. Płatność w sklepie internetowym może zostać dokonana w jeden z następujących sposobów:
-przelewem z góry na konto
-kartą płatniczą (również podczas osobistego odbioru towaru lub u kuriera): Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
-przelewem elektronicznym - forma płatności obsługiwana przez PayU.
3. W wypadku niektórych Produktów lub kategorii Produktów, dostępne są jedynie niektóre ze wskazanych w pkt 2 form płatności. W szczególności niemożliwe jest dokonanie płatności kartą jednego dnia w kwocie przekraczającej 1.000 PLN.
4. Operatorem płatności "Płatności elektroniczne" jest PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.944.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444.
5. Operatorem płatności „Karta płatnicza” oraz „Przelew błyskawiczny” jest platforma Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie przy ul. Powstańców Warszawy 6, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk - Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000320590, o kapitale zakładowym w wysokości 2 000 000 PLN (w całości wpłaconym), NIP: 585-13-51-185
6. W wypadku wyboru płatności kartą płatniczą oraz przelewów błyskawicznych dane karty Klienta nie są zapisywane w Sklepie internetowym. Klient oraz jego karta płatnicza jest identyfikowana za pomocą specjalnego ciągu znaków generowanych przez PayU/ Bluemedia.
7. W przypadku gdy wartość zamówień realizowanych jednego dnia przekracza kwotę 1000zł Sklep wymaga przedpłaty za zamówienie.
8. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest Autopay S.A.
VIII. DOSTAWA
1. Klient zostanie poinformowany o możliwych sposobach i dostępnych terminach dostawy poprzez formularz zamówienia lub drogą elektroniczną.
2. W ten sam sposób Sprzedawca informuje Klienta o koszcie dostawy, o ile ma to zastosowanie.
3. Na początku składania zamówienia Klient jest informowany o ograniczeniach dotyczących dostawy Towarów.
4. Sklep internetowy funkcjonuje w dni robocze i soboty w godzinach 11:00 - 18:00. Wszystkie zamówienia złożone do godziny 24:00 są realizowane w kolejny dzień roboczy. Zamówienia, których realizacja wypada w niedzielę lub święto dostarczane są na pierwszy dzień roboczy przypadający po dniu złożenia zamówienia
5. Zamawiający przyjmuje do wiadomości, że Towar w postaci alkoholu może być wydany wyłącznie osobie pełnoletniej. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość weryfikacji wieku Zamawiającego przed wydaniem Towaru. W przypadku, gdy Zamówienie odbiera osoba niepełnoletnia, Sprzedawca ma prawo do odmowy wydania Towaru w postaci alkoholu. Sprzedawca nie wydaje alkoholu osobom nietrzeźwym.
6. W przypadku Towarów w postaci alkoholu, wydanie tych Towarów następuje wyłącznie w punkcie sprzedaży Sprzedawcy zlokalizowanym w przy ul. Piastowskiej 67, 05-850 Jawczyce. Własność Towarów w postaci napojów alkoholowych przechodzi na Zamawiającego z chwilą ich wydania Zamawiającemu (w tym upoważnionej przez niego osobie, o której mowa w ust. 7 i 8 poniżej). W przypadku alkoholu nie jest możliwy odbiór zamawianych Towarów w punktach odbioru innych niż punkt sprzedaży Sprzedawcy określony w niniejszym ustępie.
7. Klient, w którego zamówieniu znajdują się produkty alkoholowe zobowiązuje się do odbioru tych produktów w punkcie sprzedaży położonym przy ul. Piastowskiej 67, 05-850 Jawczyce. W przypadku wybrania przez Zamawiającego opcji dostawy pod wskazany adres, Zamawiający udziela pełnomocnictwa firmie lub osobie realizującej dostawę do odbioru produktów alkoholowych w jego imieniu i dostarczenia ich pod wskazany adres. W ramach tego pełnomocnictwa dozwolone jest udzielenie dalszego pełnomocnictwa pracownikom lub współpracownikom w celu realizacji zamówienia klienta w tym: do odbioru i dostarczenia towaru oraz sprawdzenia wieku osoby odbierającej alkohol, a także innych niezbędnych czynności w tym zakresie.
8. Pracownik Megasam24.pl, firmy kurierskiej lub inna osoba uprawniona do odebrania produktów alkoholowych w imieniu klienta upoważniony jest do sprawdzenia tożsamości oraz wieku Klienta, nie wyda on alkoholu Klientowi, który okaże się osobą niepełnoletnią lub osobą w stanie nietrzeźwości.
IX. SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA (DOSTARCZENIA TOWARU)
1. Zamówione towary dostarczane są w sposób: transport do klienta, odbiór osobisty.
2. W przypadku wskazania przez Klienta, w chwili składania zamówienia, że zamówienie ma zostać odebrane w Salonie, towar pozostaje gotowy do odbioru przez Klienta przez 24h od daty doręczenia Klientowi wiadomości elektronicznej w temacie gotowości towaru do odbioru w Salonie
3. W przypadku, gdy nie dojdzie do odbioru towaru przez Klienta w Salonie w terminie określonym w pkt. IX ust. 2 oraz w sytuacji, gdy Klient nie odbierze towaru od kuriera (co skutkowało będzie zwrotem towaru do Sprzedawcy), Sprzedawca może odstąpić od Umowy Sprzedaży. Odstąpienie od umowy następuje przez złożenie Klientowi oświadczenia woli o odstąpieniu. W takim przypadku zamówienie uważane będzie za anulowane.
4. W sytuacji określonej w pkt. 3, Sprzedawca obowiązany jest niezwłocznie zwrócić Klientowi wszystko co otrzymał od niego na mocy Umowy Sprzedaży.
5. W wypadku wyboru płatności w formie: Płatność z góry na konto, przelew natychmiastowy/karta kredytowa- płatność przez Internet Klient obowiązany jest dokonać zapłaty w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
6. W przypadku, gdy nie dojdzie do dokonania zapłaty przez Klienta w terminie określonym w pkt.5, Sprzedawca może odstąpić od Umowy Sprzedaży. Odstąpienie od umowy następuje przez złożenie Klientowi, pocztą elektroniczną na adres elektroniczny podany przez Klienta, oświadczenia woli o odstąpieniu. W takim przypadku umowa sprzedaży będzie uważana za niezawartą, a zamówienie za anulowane. W takich okolicznościach Klient ani Sprzedawca nie będą zobowiązani względem siebie do żadnych świadczeń, w szczególności uiszczenia odszkodowania lub jego surogatu, zwrotu kosztów itp.
7. W przypadku niezrealizowania przez Sprzedawcę zobowiązania w terminie określonym w korespondencji mailowej kierowanej do Konsumenta, Konsument również może odstąpić od Umowy Sprzedaży zawartej na odległość. Odstąpienie od umowy następuje przez złożenie Sprzedawcy oświadczenia woli o odstąpieniu.
8. Gdy w zamówieniu pojawi się więcej niż jedna sztuka danego produktu promocyjnego w cenie 1zł, Sprzedawca może odmówić sprzedaży dodatkowych sztuk ponad dozwolony limit albo odstąpić od Umowy Sprzedaży.
X. ODSTĄPIENIE OD UMOWY- postanowienia ogólne
1. Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny przysługuje wyłącznie Klientowi będącemu Konsumentem.
2. Konsument, który zawarł umowę na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów za wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej. Mogące mieć zastosowanie ustawowe wyjątki od prawa do odstąpienia podane są w punkcie X. ust. 8 poniżej.
3. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, przestaje ona wiązać.
4. Bieg terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży rzeczy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument lub wskazana przez niego osoba inna niż przewoźnik weszła w jej posiadanie (w przypadku sprzedaży wielu rzeczy – w posiadanie ostatniej z nich), a w przypadku pozostałych umów od dnia ich zawarcia.
5. W celu wykonania prawa odstąpienia Konsument powinien złożyć Sprzedawcy oświadczenie w tym zakresie. Dla zachowania terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie to może zostać wysłane m.in. na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do Regulaminu, e-mailem lub pocztą.
6. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Klientowi na trwałym nośniku otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
7. W chwili odstąpienia od umowy wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez Klienta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez przedsiębiorcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia z przedsiębiorcą.
8. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, w tym m. in. umów:
8.1. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
8.2. których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
8.3. których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
8.4. których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
8.5. o dostarczanie treści cyfrowych oraz licencji elektronicznych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
8.6. których przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, oraz w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
8.7. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
8.8. zawartej w drodze aukcji publicznej;
8.9. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
8.10. której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne
do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi
w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
8.11. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8.12. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
8.13. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
XI. SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY RZECZY
1. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży rzeczy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy odpowiadające najtańszemu oferowanemu przez Sprzedawcę sposobowi dostarczenia, o ile ma to zastosowanie. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
2. Sprzedawca może zaproponować Klientowi, że sam odbierze od niego rzecz, jeżeli Sprzedawca nie złożył takiej propozycji Klientowi:
2.1. Klient zwróci rzecz Sprzedawcy (lub osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru) niezwłocznie, jednak nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
2.2 Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze zwracany towar Klient powinien zwrócić towar wysyłając go na adres wskazany w korespondencji mailowej od Sprzedawcy do zgłoszenia Klienta.
2.3. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
3. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (w tym koszt dostarczenia go do Sprzedawcy) oraz jest odpowiedzialny za zmniejszenie jego wartości wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
XII. PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
1. Program lojalnościowy skierowany jest do zarejestrowanych klientów sklepu internetowego. Uczestnictwo w programie rozpoczyna się automatycznie po rejestracji konta w sklepie internetowym.
2. W ramach programu lojalnościowego klienci zbierają punkty za zakupy, które mogą wymieniać na produkty w naszym sklepie.
3. Zasady naliczania punktów:
3.1. Za każde wydane 200 zł klient otrzymuje 40 punktów lojalnościowych.
3.2. Punkty są naliczane wyłącznie wtedy, gdy wartość pojedynczego zamówienia wynosi co najmniej 200 zł.
3.3. Zamówienia o niższej wartości nie kwalifikują się do naliczenia punktów.
3.4. Punkty zostają dodane do konta klienta dopiero po realizacji zamówienia (po dostarczeniu zamówienia do klienta).
3.5. Punkty lojalnościowe są ważne przez 365 dni od daty ich przyznania. Po tym okresie niewykorzystane punkty wygasają.
4. Zasady wymiany punktów:
4.1. Punkty można wymieniać na zakupy według przelicznika: 10 punktów = 1 zł.
4.2. Minimalna wartość zamówienia w sklepie wynosi 120 zł, dlatego każda wymiana punktów na zakupy wymaga uzupełnienia koszyka produktami, które zwiększą wartość zamówienia do tej kwoty.
4.3. Przy zakupie produktów za punkty klient zobowiązany jest do zapłaty symbolicznej kwoty w wysokości 0,01 zł za każdy produkt nabyty za punkty. Przykład: jeśli klient wymieni punkty o równowartości 10 zł na dwa produkty po 5 zł każdy, zapłaci łącznie 0,02 zł (2 × 0,01 zł).
4.4. Punkty nie podlegają wymianie na gotówkę ani inne środki płatnicze. W przypadku zwrotu towaru zakupionego za punkty lojalnościowe, punkty te zostaną przywrócone na konto klienta z pierwotnym terminem ważności.
5. Organizator programu zastrzega sobie prawo do zmiany zasad programu lojalnościowego z ważnych przyczyn, takich jak zmiany prawne lub techniczne. Klienci zostaną poinformowani o zmianach z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem poprzez wiadomość e-mail lub komunikat na stronie sklepu.
XIII. SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY ŚWIADCZENIA USŁUG
1. Jeżeli Klient wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu wyraźnego żądania, aby Sprzedawca rozpoczął świadczenie usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, ma on obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy, o ile świadczenie takich usług przez Sprzedawcę odbywało się za wynagrodzeniem.
XIV. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WADY TOWARU I ZA JEGO ZGODNOŚĆ Z UMOWĄ ORAZ PROCEDURY REKLAMACYJNE
1. Towary oferowane w Sklepie internetowym objęte są gwarancją producenta, sprzedawcy lub dystrybutora, gdy jest to zaznaczone w opisie produktu na stronie sklepu w zakładce „reklamacje i zwroty”. W przypadku kiedy z towarem dostarczona jest oryginalna karta gwarancyjna, napraw gwarancyjnych dokonują autoryzowane punkty serwisowe w całym kraju. W niektórych przypadkach naprawy gwarancyjne realizowane są w autoryzowanych punktach serwisowych za okazaniem dowodu zakupu. Okres i warunki gwarancji oznaczone są w karcie gwarancyjnej oraz przy opisie danego towaru na stronie producenta, dystrybutora lub sprzedawcy.
2. Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki oraz skontaktować się jak szybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
XV. USŁUGI DODANE
1. Usługi dodane to dodatkowe usługi (np. instalacja, konfiguracja, montaż, wniesienie), świadczone na rzecz Klienta przez Sprzedawcę. Klient ma prawo skorzystać z usługi dodanej, gdy wyraźnie wynika to z opisu towaru na jednej ze stron Sklepu internetowego.
2. Skorzystanie z usługi dodanej może wymagać akceptacji warunków korzystania lub regulaminu tej usługi.
3. Możliwość skorzystania z usługi dodanej jest uprawnieniem Klienta. Jego wybór w tym zakresie nie wpływa w żaden sposób na realizację zamówienia.
4. Warunkiem skorzystania z niektórych usług jest podanie numeru telefonu kontaktowego. Jeżeli Klient nie poda takiego numeru telefonu podczas rejestracji lub składania zamówienia, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem poprzez e-mail i poprosi go o uzupełnienie danych.
5. Klient może korzystać ze Sklepu internetowego w tym treści zamieszczonych na jego stronach wyłącznie na własne potrzeby w celu zapoznania się z towarami. Klient nie może korzystać z treści w celach pośrednio lub bezpośrednio handlowych.
XVI. NARUSZENIA
1. Sprzedawca udostępnia przestrzeń teleinformatyczną na potrzeby Klienta, nie jest inicjatorem transmisji treści, nie wybiera Klientów, nie usuwa ani nie modyfikuje treści, jak również nie bada czy treści nie mają bezprawnego charakteru.
2. W przypadku uzyskania przez Sprzedawcę zawiadomienia o bezprawnym charakterze treści Sprzedawca podejmie działania w zakresie zablokowania dostępu i/lub usunięcia takich treści, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
XVII. DZIAŁANIA ZABRONIONE I BLOKOWANIE DOSTĘPU
1. Zabronione są wszelkie czynności, które wprost nie są dozwolone przez Regulamin, a w szczególności:
(a) które destabilizowałyby pracę Sprzedawcy, utrudniałyby dostęp do Sklepu internetowego lub zawartości lub korzystanie z nich;
(b) publikowanie spamu i niezamówionej informacji handlowej
(c) korzystanie z wirusów, botów, robaków bądź innych kodów komputerowych, plików lub programów (w szczególności automatyzujących procesy skryptów i aplikacji bądź innych kodów, plików lub narzędzi);
(d) podejmowanie innych działań na szkodę Sprzedawch, Klientów lub zagrażających ich prawom lub interesom.
2. Sprzedawca ma prawo zablokować Klientowi dostęp do indywidualnego konta na stronach Sklepu internetowego lub niektórych jego funkcjonalności w przypadku, gdy: (a) Klient korzysta ze Sklepu internetowego w sposób niezgodny z obowiązującym prawem, dobrymi obyczajami, zasadami współżycia społecznego lub narusza postanowienia Regulaminu; (b) Klient zamieści treści o charakterze bezprawnym.
XVIII. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WADY TOWARU
1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczania towarów bez wad oraz, w odniesieniu do Konsumentów, odpowiada za ich wady na zasadach uregulowanych w art. 556 i n. Kodeksu Cywilnego (rękojmia za wady).
2. W przypadku, gdy Klientem nie jest Konsument:
2.2. odpowiedzialność Sprzedawcy obejmuje wyłącznie szkodę rzeczywistą;
2.3. odpowiedzialność Sprzedawcy ograniczona jest do wartości zamówienia;
2.4. Sprzedawca nie odpowiada za działania i zaniechania osób trzecich, w tym dostawców poczty, usług internetowych itp.
2.5. Klient nie będący Konsumentem obowiązany jest do zbadania Towaru w terminie 2 dni kalendarzowych od dnia jego otrzymania, celem zweryfikowania zgodności Towaru z umową sprzedaży (tj kompletności zamówienia oraz jakości dostarczonego Produktu) i zgłoszenia Sprzedawcy, w powyższym terminie, wszelkich zastrzeżeń. Klient nie będący Konsumentem, który nie zgłosił zastrzeżeń we wskazanym terminie, traci uprawnienie do powoływania się na nie w przyszłości.
3. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy kupującemu.
Jeżeli kupującym jest konsument a przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność Sprzedawcy jest ograniczona do roku od dnia wydania rzeczy kupującemu.
4. Korzyści i ciężary wraz z niebezpieczeństwem przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzą na Klienta, który nie jest Konsumentem, z chwilą jego powierzenia przez Sprzedawcę przewoźnikowi (firmie kurierskiej) trudniącemu się przewozem rzeczy tego rodzaju, celem jego dostarczenia do Klienta nie będącego Konsumentem. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za działanie lub zaniechanie przewoźnika (firmy kurierskiej), w szczególności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od momentu przyjęcia Produktu do przewozu aż do wydania go Klientowi nie będącemu Konsumentem, jak również za opóźnienie w przewozie przesyłki.
XIX. REKLAMACJE
1. Wszelkie reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu internetowego, w tym w sprawach dotyczących usług świadczonych drogą elektroniczną oraz umów zawartych za jego pośrednictwem można przesyłać za pośrednictwem wiadomości e-mail. Reklamacje mogą być również składane pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy, w Salonach oraz drogą telefoniczną.
2. Składając reklamację wskazanym jest, aby Klient opisał zauważoną wadę i sprecyzował swoje żądanie. W chwili składania reklamacji z tytułu rękojmi, należy przedstawić dowód zakupu towaru w Sklepie internetowym (np. wyciąg z konta, potwierdzenie płatności kartą, paragon lub fakturę).
3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na adres siedziby Sprzedawcy lub adres wskazany w korespondencji mailowej. Na paczce zawierającej kwestionowany towar zaleca się umieszczenie numeru zamówienia.
4. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje .
5. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Sprzedawca niezwłocznie zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie. Wraz z takim zawiadomieniem do Klienta przesłana zostanie informacja, w jaki sposób należy uzupełnić braki w zgłoszeniu reklamacyjnym.
6. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpoznawana są w terminie 14 dni od dnia doręczenia Sprzedawcy oświadczenia zawierającego żądania Kupującego. Powyższy termin nie dotyczy reklamacji, w związku z którą Klient chce odstąpić od umowy. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie powiadomiony przez Sprzedawcę drogą mailową lub pisemnie, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
7. Sprzedawca informuje, że pracownicy Salonów nie są upoważnieniu do rozpatrywania reklamacji.
XX. DANE OSOBOWE
1. Z zastrzeżeniem Regulaminu Administratorem danych, podanych przez Klienta w ramach rejestracji lub składania Zamówienia, jest Sprzedawca.
2. Dane przetwarzane będą w celu realizacji umowy o świadczenie usług Sprzedawcy oraz umów sprzedaży na odległość, wypełnienia innych prawnie usprawiedliwionych celów administratorów lub odbiorców danych oraz celach, na które Klient wyrazi zgodę (w tym celach marketingowych).
3. Klient ma prawo dostępu do treści danych oraz do ich poprawiania, oraz całkowitego usunięcia. Podanie danych odbywa się na zasadzie dobrowolności.
4. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz stosowania cookies zostały opisane w polityce prywatności i cookies.
XXI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Niniejsze Warunki korzystania obowiązują od dnia 14 kwietnia 2020 roku.
2. Sprzedawca jest uprawniony do zmiany warunków korzystania w przypadku dodania nowych funkcjonalności lub uruchomienia nowych wersji e-sklepu, a także w razie zmiany mających zastosowanie przepisów prawa. Wszelkie zmiany nastąpią w odpowiednim zakresie, a Klienci, zostaną dodatkowo poinformowani o zmianie Regulaminu w szczególności poprzez przycisk akceptujący zapisy regulaminu, pojawiający się przy składaniu zamówienia przez Klienta. Klient, który nie zgadza się ze zmianami jest uprawniony do rozwiązania umowy w każdym czasie w trybie natychmiastowym. Zmiana Regulaminu w zakresie, w jakim odnosi się do umów sprzedaży zawartych przed zmianą Regulaminu oraz do zamówień, które zostały złożone przed zmianą Regulaminu nie modyfikuje ich treści i warunków.
3. Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczna w każdym czasie ze skutkiem natychmiastowym, informując o tym Sprzedawcę za pomocą wiadomości e-mail, telefonicznie lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy. Konto Klienta w Sklepie internetowym zostanie usunięte.
4. Sprzedawca ma prawo rozwiązać umowę o świadczenie usług dotyczącą Konta w przypadku zaprzestania świadczenia lub przeniesienia usługi e-sklepów Sprzedawcy na osobę trzecią, naruszenia przez Klienta prawa lub postanowień Regulaminu, a także w przypadku braku aktywności Klienta przez okres 6 miesięcy. Rozwiązanie umowy następuje z zachowaniem siedmiodniowego okresu wypowiedzenia. Sprzedawca może zastrzec, że ponowna rejestracja Konta będzie wymagać zezwolenia Sprzedawcy.
5. W razie zmiany lub unieważnienia któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu decyzją kompetentnego organu lub sądu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy i wiążą Sprzedawcę, oraz Klienta.
6. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z Regulaminem jest prawo polskie. Spory te będą rozstrzygane przez właściwy miejscowo sąd powszechny. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacjii dochodzenia roszczeń. Należą do nich: w razie sporu o prawa majątkowe wynikłe z umów sprzedaży i świadczenia usług, wystąpienie z wnioskiem o rozpoznanie sprawy przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki działający przy odpowiednim Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej; wystąpienie z wnioskiem do Wojewódzkiego Inspektora Handlowego w Warszawie o podjęcie działań mających na celu pozasądowe rozstrzygnięcie sporu na podstawie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich Dz. U. z 2016 r., poz. 1823,; Niezależnie od powyższego Konsument może zwrócić się o pomoc do miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów. Wszelkie niezbędne informacje w zakresie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń można uzyskać na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: www.uokik.gov.pl. Jednocześnie informujemy, że wskazane postępowania mają charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić na nie zgodę.
7. W przypadku Klientów niebędących Konsumentami jurysdykcję ma sąd właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedawcy.
8. Na podstawie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. informujemy, iż pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
9. Sprzedawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet wiąże się z ryzykiem. Podstawowym zagrożeniem każdego użytkownika Internetu, w tym osób korzystających z usług świadczonych drogą elektroniczną, jest możliwość „zainfekowania” systemu teleinformatycznego przez różnego rodzaju oprogramowanie tworzone głównie w celu wyrządzania szkód, typu wirusy, „robaki” czy „konie trojańskie”. By uniknąć zagrożeń z tym związanych ważne jest, by Usługobiorca zaopatrzył swój sprzęt, który wykorzystuje podłączając się do Internetu, w program antywirusowy i stale go aktualizował, instalując jego najnowsze wersje. Sprzedawca równocześnie informuje, że wprowadza następujące dane, niebędące składnikiem treści usługi świadczonej drogą elektroniczną,
do systemu informatycznego, którym posługuje się usługobiorca:
•Cookies,
•Sklep Internetowy przesyła kupującemu e-maile oraz wiadomości SMS, w których potwierdza otrzymanie zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie zamówienia do realizacji
i przebieg realizacji zamówienia.
XXII. OPISY PRODUKTÓW
1. Opisy produktów i ich zdjęcia pochodzą z baz danych producentów, własnych zasobów oraz powszechnie dostępnych materiałów marketingowych. Zakazuje się jakiegokolwiek komercyjnego wykorzystywania informacji produktowych pochodzących z witryn Sklepu internetowego.
2. Zdjęcia prezentowane na kartach produktów są zdjęciami poglądowymi.
XXIII. OBOWIĄZUJĄCE PRAWO
1. Informacje znajdujące się na stronach internetowych są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
2. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy obowiązującego prawa, w tym przepisu Kodeksu Cywilnego.
Regulamin Programu Ambasador PolskiKoszyk.pl
- 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady uczestnictwa w Programie Ambasadorskim Megasam24 (dalej: „Program”), prowadzonym przez Megasam24.pl. Prosta Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (00-844), ul. Grzybowska 87, NIP: 5272981612 (dalej: „Organizator”).
- Celem Programu jest promowanie platformy polskikoszyk.pl poprzez działania promocyjne prowadzone przez użytkowników (dalej: „Ambasadorzy”), za co otrzymują oni korzyści w formie procentu od zakupów realizowanych przez osobę z polecenia, a końcowo przeliczonych na punkty lojalnościowe, które mogą użyć do zakupów na platformie Megasam24.pl.
- Uczestnictwo w Programie jest dobrowolne i bezpłatne.
- 2 Uczestnictwo w Programie
- Uczestnikiem Programu może zostać każda pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która założy konto użytkownika na polskikoszyk.pl oraz zaakceptuje niniejszy regulamin.
- W przypadku, jeśli Klient posiada już zarejestrowane konto w sklepie, przystąpić do programu można, wysyłając wiadomość na adres biuro@polskikoszyk.pl z informacją o chęci uczestnictwa w programie i potwierdzeniem akceptacji regulaminu.
- Uczestnik otrzymuje unikalny link referencyjny, przypisany do jego konta.
- Link można znaleźć wchodząc na konto klienta.
- 3 Zasady działania Programu
- Link polecający jest ważny przez okres 3 miesięcy od momentu jego wygenerowania. Zakupy dokonane po tym czasie nie generują prowizji.
- W przypadku dokonania zakupu przez osobę poleconą z wykorzystaniem ważnego linku, Ambasadorowi przysługuje prowizja w wysokości 5% brutto wartości zamówienia.
- Prowizja naliczana jest w złotówkach i przypisywana do konta Ambasadora w systemie.
- Środki te można wymienić na punkty lojalnościowe, ale nie mogą być wypłacone ani zamienione na gotówkę lub inne środki płatnicze.
- Jeżeli osoba polecona zwróci zamówiony towar lub odstąpi od umowy, prowizja przypisana Ambasadorowi zostaje skorygowana – anulowana lub odjęta od salda.
- Niewłaściwe użycie Programu (np. generowanie sztucznych transakcji) skutkuje natychmiastowym wykluczeniem z Programu i anulowaniem salda.
- 4 Zamiana środków na punkty lojalnościowe
- Ambasador może zamienić naliczone środki na punkty w Programie Lojalnościowym sklepu Polski Koszyk, wysyłając e-mail na adres: biuro@polskikoszyk.pl
- Naliczone środki mogą zostać zamienione na punkty po min. 14 dniach od ich otrzymania.
- Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia, Organizator przeliczy środki według kursu: 1 zł = 10 punktów lojalnościowych.
- Punkty mogą być wykorzystane do nabycia określonych towarów dostępnych na polskikoszyk.pl
- Produkty kupowane za punkty będą widoczne w koszyku jako kosztujące 1 grosz, co stanowi jedynie techniczne oznaczenie transakcji – nie wpływa to na wartość punktową ani prawa konsumenckie.
- Punkty lojalnościowe nie podlegają zamianie na środki pieniężne, przelew, ani jakąkolwiek formę ekwiwalentu poza Programem.
- 5 Ochrona danych osobowych (RODO)
- Administratorem danych osobowych uczestników jest Megasam24.pl. Prosta Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (00-844), ul. Grzybowska 87, NIP: 5272981612.
- Dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w celu realizacji Programu.
- Uczestnik ma prawo dostępu do danych, ich poprawiania, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia oraz usunięcia.
- Dane mogą być przechowywane przez czas trwania Programu oraz do czasu wygaśnięcia obowiązków prawnych Organizatora.
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych można kontaktować się pod adresem e-mail: biuro@polskikoszyk.pl
- 6 Postanowienia końcowe
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z zachowaniem 14-dniowego terminu informacyjnego.
- Organizator ma prawo zakończyć Program z 14-dniowym wyprzedzeniem, informując użytkowników poprzez stronę biuro@polskikoszyk.pl
- W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym Kodeks cywilny oraz ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną.