{{ message.message }}

FAQ - Składanie zamówienia


Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Nie, jesteśmy delikatesami online - zamówienia przyjmujemy jedynie poprzez stronę polskikoszyk.pl
Czy muszę się zarejestrować, aby zrobić zakupy?
Nie musisz się rejestrować, żeby złożyć zamówienie w naszym sklepie.
Czy jest dostępny status i historia moich zamówień online?
Tak, informacje o swoich zamówieniach znajdziesz w zakładce Profil - Moje zamówienia. Możesz sprawdzić co zamawiałeś, kiedy i za ile. Możesz również dodać poszczególne produkty z wcześniejszych zamówień do koszyka bądź dokonać zakupu ponawiając całe wcześniejsze zamówienie.
Czy produkty dodane do koszyka nie zginą po wylogowaniu?
Jeśli zalogowałeś się, system zapamięta zawartość Twojego koszyka. W każdej chwili będziesz mógł dokończyć zakupy.
Czy mogę zmienić złożone już zamówienie?
Tak, zamówienie można zmienić pod warunkiem że informacja o anulowaniu lub zmianie zamówienia zostanie przekazana do Megasam24.pl P.S.A. wyłącznie za pośrednictwem strony www.polskikoszyk.pl:
  • do godziny 21.00 dnia poprzedzającego jeżeli wybrałeś jako dzień dostawy dni od poniedziałku do piątku;
  • do godziny 16.00 w piątek jeżeli wybrałeś jako dzień dostawy sobotę;
  • do godziny 21.00 w dniu złożenia zamówienia dla dostaw realizowanych przez firmę kurierską;
Aby zmienić zamówienie wystarczy wejść do zakładki Profil - Moje zamówienia i wybrać zamówienie, które chcesz zmienić.
Kliknij Edycja - zamówienie pojawi się w koszyku.
Dokonaj dowolnych zmian.
Zmienione zamówienie ponownie zaakceptuj.
Jeśli dokonałeś płatności online, a wartość zmienionego zamówienia jest większa, wówczas zostaniesz poproszony o zapłatę jedynie różnicy. Jeśli wartość zamówienia zmniejszyłeś, różnicę przelejemy na Twoje konto lub dodamy do Twojego salda (jeśli wcześniej wyraziłeś na to zgodę).
Czy istnieją ograniczenia ilościowe przy zamówieniu produktu?
Nie, choć Polski Koszyk zastrzega sobie możliwość wprowadzenia ograniczenia ilościowego w zakupie niektórych towarów oraz uzależnienia ich od wartości całego zamówienia Klienta.
Co się stanie z zamówieniem gdy nie będzie zamawiającego pod wskazanym adresem o wyznaczonej porze dostawy?
Dostawca kontaktuje się telefonicznie z klientem (pod numery telefonów podane w zamówieniu),w danym dniu w którym miała nastąpić dostawa i ustala nowy termin dostawy za dodatkową opłatą. W przypadku braku możliwości dokonania dostawy z przyczyn leżących po stronie klienta, Sprzedawca ma prawo żądać zwrotu kosztów dowozu zgodnie z kosztami dostaw określonymi w Regulaminie.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Czas oczekiwania na przesyłkę związany jest z przedziałem czasowym wybranym podczas składania zamówienia. Dostawa powinna być dostarczona w tym terminie. Zamówienia z wybraną dostawą kurierem UPS, DPD, DPD Pickup, Inpost oraz paczkomatów 24/7 InPost złożone do godz. 21.00 zostaną wysłane w dniu wskazanym przez klienta przy składaniu zamówienia. Pragniemy również zwrócić Twoją uwagę na fakt, iż część asortymentu posiada 2 lub 3 dniowy termin dostępności. Zapytasz się nas dlaczego musisz czekać na taki produkt? Wybrane produkty bezpośrednio u naszego dostawcy czekają na Twoje zamówienie. Po złożeniu zamówienia przywożone jest do Ciebie w możliwie najkrótszym terminie, zachowując przy tym wszystkie wymogi. Jeśli więc złożysz zamówienie z produktami o późniejszym terminie dostawy, Twoje zamówienie zostanie wysłane do Ciebie zaraz po otrzymaniu produktu od producenta, dalsza procedura i termin wysyłki produkty wygląda tak samo jak wyżej opisane terminy.
Nie dotarło do mnie potwierdzenie złożenia zamówienia i nie wiem czy zamówienie zostało przyjęte, co robić?
Potwierdzenie złożenia zamówienia wysyłane jest automatycznie na adres mailowy podany podczas rejestracji. Klienci, którzy chcieliby upewnić się, czy zamówienie zostało przyjęte mogą skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.
Jak działa wyszukiwarka?
Po wpisaniu nazwy szukanego towaru i naciśnięciu "Enter" są wyświetlane towary, których nazwa zawiera szukane słowo. Wyszukiwarka posiada również możliwość sortowania wyników szukania.
Czy wystawiacie faktury?
Faktury są wystawiane do każdego złożonego zamówienia. Po zrealizowaniu zamówienia faktura dołączana jest do wiadomości email potwierdzającej spakowanie zamówienia.
W jaki sposób realizujecie dostawę za pośrednictwem kuriera?
  • Produkty mogą być dostarczane za pośrednictwem kuriera UPS, DPD, DPD Pickup, Inpost oraz paczkomatów 24/7 InPost. Jeżeli paczka przekracza wielkością rozmiar paczkomatu, Polski Koszyk zastrzega sobie prawo do zmiany firmy kurierskiej.
  • Zamówienia z wybraną dostawą kurierem UPS, DPD, DPD Pickup, Inpost oraz paczkomatów 24/7 InPost złożone do godz. 21.00 zostaną wysłane w dniu wskazanym przez klienta przy składaniu zamówienia.