Dostarczamy za granicę

FAQ - Składane zamówienia

{{ message }}
Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Nie, jesteśmy delikatesami online - zamówienia przyjmujemy jedynie poprzez stronę polskikoszyk.pl
Czy muszę się zarejestrować, aby zrobić zakupy?
Tak, w naszym sklepie zakupy mogą robić jedynie zarejestrowani klienci. Aby się zarejestrować wystarczy wypełnić krótki formularz adresowy dostępny również podczas składania zamówienia
Czy jest dostępny status i historia moich zamówień online?
Tak, informacje o swoich zamówieniach znajdziesz w zakładce Profil - Moje zamówienia. Możesz sprawdzić co zamawiałeś, kiedy i za ile. Możesz również dodać poszczególne produkty z wcześniejszych zamówień do koszyka bądź dokonać zakupu ponawiając całe wcześniejsze zamówienie.
Czy produkty dodane do koszyka nie zginą po wylogowaniu?
Jeśli zalogowałeś się, system zapamięta zawartość Twojego koszyka. W każdej chwili będziesz mógł dokończyć zakupy.
Czy mogę zmienić złożone już zamówienie?
Tak, zamówienie można zmienić pod warunkiem że informacja o anulowaniu lub zmianie zamówienia zostanie przekazana do Polski Koszyk sp. z o.o. wyłącznie za pośrednictwem strony www.polskikoszyk.pl:
  • do godziny 18.00 poprzedzającej dzień który wybrałeś jako dzień realizacji dostawy (dla dostaw na adresy wskazane w Regulaminie w załączniku I część A i B);
  • do godziny 16.00 w dniu złożenia zamówienia dla dostaw realizowanych przez firmę kurierską;
Aby zmienić zamówienie wystarczy wejść do zakładki Profil - Moje zamówienia i wybrać zamówienie, które chcesz zmienić.
Kliknij Edycja - zamówienie pojawi się w koszyku.
Dokonaj dowolnych zmian.
Zmienione zamówienie ponownie zaakceptuj.
Jeśli dokonałeś płatności online, a wartość zmienionego zamówienia jest większa, wówczas zostaniesz poproszony o zapłatę jedynie różnicy. Jeśli wartość zamówienia zmniejszyłeś, różnicę przelejemy na Twoje konto lub dodamy do Twojego salda (jeśli wcześniej wyraziłeś na to zgodę).
Czy istnieją ograniczenia ilościowe przy zamówieniu produktu?
Nie, choć Polski Koszyk zastrzega sobie możliwość wprowadzenia ograniczenia ilościowego w zakupie niektórych towarów oraz uzależnienia ich od wartości całego zamówienia Klienta.
Co się stanie z zamówieniem gdy nie będzie zamawiającego pod wskazanym adresem o wyznaczonej porze dostawy?
Dostawca kontaktuje się telefonicznie z klientem (pod numery telefonów podane w zamówieniu),w danym dniu w którym miała nastąpić dostawa i ustala nowy termin dostawy za dodatkową opłatą. W przypadku braku możliwości dokonania dostawy z przyczyn leżących po stronie klienta, Sprzedawca ma prawo żądać zwrotu kosztów dowozu zgodnie z kosztami dostaw określonymi w Regulaminie.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Czas oczekiwania na przesyłkę związany jest z przedziałem czasowym wybranym podczas składania zamówienia. Dostawa powinna być dostarczona w tym terminie.
Nie dotarło do mnie potwierdzenie złożenia zamówienia i nie wiem czy zamówienie zostało przyjęte, co robić?
Potwierdzenie złożenia zamówienia wysyłane jest automatycznie na adres mailowy podany podczas rejestracji. Klienci, którzy chcieliby upewnić się, czy zamówienie zostało przyjęte mogą skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.
Jak działa wyszukiwarka?
Po wpisaniu nazwy szukanego towaru i naciśnięciu "Enter" są wyświetlane towary, których nazwa zawiera szukane słowo. Wyszukiwarka posiada również możliwość sortowania wyników szukania.
Czy wystawiacie faktury?
Tak, na żądanie Klienta są wystawiane faktury. Specjalnie do tego celu zamieszczony jest formularz, w którym należy podać dane do faktury. Formularz wypełnia się w trakcie rejestracji lub składania zamówienia.
W jaki sposób realizujecie dostawę za pośrednictwem kuriera?
  • Produkty nie wymagające transportu w warunkach chłodniczych mogą być dostarczane za pośrednictwem kuriera, bądź paczkomatów InPost. Jeżeli paczka przekracza wielkością rozmiar paczkomatu, Polski Koszyk zastrzega sobie prawo do zmiany rodzaju dostawy na kuriera InPost.
  • Zamówienia z wybraną dostawą kurierem oraz poprzez paczkomat Inpost złożone do godz. 21.00 zostaną wysłane w ciągu 2 dni roboczych od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia.
  • Jeżeli waga paczki z zamówieniem przekracza 25 kg w przypadku dostawy za pośrednictwem kuriera, Polski Koszyk zastrzega sobie prawo do podzielenia paczki na dwie lub więcej (paczka nie może przekraczać 25 kg). Opłatę za dodatkową paczkę (wielokrotność kosztu dostawy w zależności od ilości paczek o wadze max. 25 kg) Klient jest zobowiązany uiścić gotówką w momencie odbioru zamówienia od kuriera.
({{ cart.getTotalPrice() | currency }})
{{ shippingSlot.expiresIn }}
Produkt niedostępny w Twojej lokalizacji. Zrezygnuj
{{ record.name }}
Dodaj produkty do koszyka
{{ cart.getCheckoutLabel() }}
Bezpłatna dostawa. Jeszcze {{cart.freeShippingValue - cart.getTotalPrice() | currency}} do bezpłatnej dostawy.