Dostarczamy za granicę

FAQ - Dostawa

{{ message.message }}
Kiedy moje zakupy zostaną dostarczone?
Czas oczekiwania na dostawę związany jest z przedziałem czasowym wybranym podczas składania zamówienia. Dostawa powinna być dostarczona w tym terminie. Można wybrać 1 z 7 okresów dostawy.
Jaki jest koszt dostawy?
Dostarczenie zamówienia wiąże się z następującymi kosztami:
  1. Transport Polski Koszyk - dostawy do Klientów, którzy wskazali adres dostawy w: Warszawie, Warszawie/Wesoła, Jankach, Raszynie, Piastowie, Pruszkowie, Otrębusach, Parzniewie, Michałowicach, Izabelinie, Starych Babicach, Brwinowie, Błoniu, Płochocinie, Ożarowie Mazowieckim, wynosi:
    1. za zakupy o wartości od 100 zł do 149,99 zł koszt dostawy wynosi 16,99 zł
    2. za zakupy o wartości od 150 zł koszt dostawy wynosi 0,00 zł
  2. Transport Polski Koszyk - dostawy do Klientów, którzy wskazali adres dostawy w: Ząbkach, Komorowie, Nadarzynie, Lesznie, Zaborowie, Łomiankach, Piasecznie, Podkowie Leśnej, Głoskowie, Lesznowoli, Wólce Kosowskiej, Milanówku, Tłustych, Grodzisku Mazowieckim, Młochowie, Sulejówku, Markach, Jabłonnej, Chotomowie, Legionowie, Konstancinie-Jeziorna, Otwocku, Józefowie, Złotokłosie, Woli Prażmowskiej, Zalesiu Górnym wynosi:
    1. za zakupy o wartości od 150 zł do 249,99 zł koszt dostawy wynosi 19,99 zł
    2. za zakupy o wartości od 250 zł koszt dostawy wynosi 0,00 zł
  3. Odbiór osobisty przez klienta zamówienia:
    1. którego waga jest większa niż 99,99 kg jest możliwy w magazynie Polski Koszyk (Polski Koszyk sp. z o.o. ul. Piastowska 67, 05-850 Jawczyce, Brama T-5) i związany jest z opłatą 10 zł
    Odbiór osobisty jest możliwy dopiero po otrzymaniu wiadomości o skompletowaniu zamówienia w godzinach 14.00 - 16.00
  4. Dostarczenie zamówienia Klienta realizowane za pośrednictwem poniżej wymienionych firm kurierskich wiąże się z następującymi kosztami:
    Koszt wysłania 1 paczki po przedpłacie Maksymalna waga 1 paczki* Płatność przy dostawie (dodatkowo)** Przewidywany czas doręczenia*** Darmowa dostawa
    Odbiór w DHL Parcel Shop (m.in. w Żabka, Freshmarket, Inmedio, Relay, 1minute, Shell) 11,99 zł 20 kg brak takiej możliwości 48 h Dla zamówień, których wartość przekracza 200 zł (sprawdź regulamin promocji)
    Przesyłka kurierska DHL Parcel 13,99 zł 30 kg 2 zł 24 h
    Odbiór w Paczkomaty 24/7 Inpost 12,99 zł 25 kg 3 zł 24 h
    Przesyłka kurierska Inpost 11,99 zł 30 kg 2 zł 24 h

    * Waga produktów oraz opakowania przesyłki. Waga przesyłki kalkulowana jest koszyku sklepu polskikoszyk.pl. Jeżeli waga zamówienia przekroczy wagę przewidzianą dla 1 paczki to całkowity koszt wysyłki zostanie powiększony o opłatę związaną w wysyłką kolejnej paczki
    ** Całkowity koszt wysłania zamówienia płatnego przy dostawie stanowi sumę kosztów wysłania 1 paczki po przedpłacie oraz opłaty za płatność przy dostawie
    *** Przewidywany czas dostawy to czas, który upływa od wysłania gotowego zamówienia do momentu jego dostarczenia do klienta.

  5. Koszt dostarczenia:
    • płatnego z góry zamówienia Klienta, którego waga brutto:
      1. jest większa niż 99 kg a mniejsza niż 149 kg opłata za przesyłkę DHL Parcel Max (półpaleta) wynosi 178 zł
      2. jest większa niż 150 kg a mniejsza niż 199 kg opłata za przesyłkę DHL Parcel Max (paleta) wynosi 199 zł
      3. jest większa niż 200 kg a mniejsza niż 399 kg opłata za przesyłkę DHL Parcel Max (paleta) wynosi 225 zł
      4. jest większa niż 400 kg a mniejsza niż 599 kg opłata za przesyłkę DHL Parcel Max (paleta) wynosi 270 zł
      5. jest większa niż 600 kg a mniejsza niż 799 kg opłata za przesyłkę DHL Parcel Max (paleta) wynosi 317 zł
      6. jest większa niż 800 kg a mniejsza niż 1000 kg opłata za przesyłkę DHL Parcel Max (paleta) wynosi 370 zł
    • płatnego przy dostawie zamówienia klienta, którego waga brutto:
      1. jest większa niż 99 kg a mniejsza niż 149 kg opłata za przesyłkę DHL Parcel Max (półpaleta) wynosi 190 zł
      2. jest większa niż 150 kg a mniejsza niż 199 kg opłata za przesyłkę DHL Parcel Max (paleta) wynosi 209 zł
      3. jest większa niż 200 kg a mniejsza niż 399 kg opłata za przesyłkę DHL Parcel Max (paleta) wynosi 230 zł
      4. jest większa niż 400 kg a mniejsza niż 599 kg opłata za przesyłkę DHL Parcel Max (paleta) wynosi 275 zł
      5. jest większa niż 600 kg a mniejsza niż 799 kg opłata za przesyłkę DHL Parcel Max (paleta) wynosi 320 zł
      6. jest większa niż 800 kg a mniejsza niż 1000 kg opłata za przesyłkę DHL Parcel Max (paleta) wynosi 375 zł
Jak zapakowane są moje zakupy?
Wszystkie zakupy pakujemy z niezwykłą ostrożnością i starannością. Zamówienie dzielimy na części : osobno pakujemy produkty wymagające chłodzenia, osobno chemię, warzywa oraz pozostałe produkty spożywcze. Zamówienia spakowane w odpowiednie torby są dostarczane w skrzyniach transportowych.
Jak rozliczacie się za nadpłaty, niedopłaty oraz produkty o zmiennej wadze?
  1. W ofercie Polski Koszyk sp. z o.o. znajdują się towary np. świeże ryby (oznaczone jako towar o zmiennej wadze), w przypadku których rzeczywista waga towaru dostarczonego do Klienta może różnić się od wagi towaru podanej na stronie www.polskikoszyk.pl o +/- 30%.
  2. Klient zamawiając towar o zmiennej wadze akceptuje ostateczną wartość dostarczanego produktu, która jest uwidoczniona na dokumencie fiskalnym potwierdzającym dokonanie sprzedaży.
  3. W przypadku wystąpienia sytuacji gdy:
    • składając ofertę zakupu towarów Klient dokona jednocześnie przedpłaty poprzez system eCard/PayU a kwota wpłacona jest niższa niż niż wartość która została określona na dokumencie fiskalnym potwierdzającym dokonanie sprzedaży Klient zobowiązuje się do dopłaty różnicy kwot gotówką bądź kartą płatniczą podczas odbioru zamówienia.
    • składając ofertę zakupu towarów Klient dokona jednocześnie przedpłaty poprzez system eCard/PayU a kwota wpłacona jest wyższa (w szczególności w wyniku różnic wartości towarów o zmiennej wadze lub braku towaru w zamówieniu na którą Klient wyraził zgodę) niż wartość która została określona na dokumencie fiskalnym potwierdzającym dokonanie sprzedaży Klient może upoważnić Polski Koszyk sp. z o.o. do odliczenia powstałej nadpłaty do wartości kolejnego zamówienia lub Polski Koszyk sp. z o.o. dokona zwrotu pieniędzy Klientowi w taki sam sposób w jaki została dokonana zwrotu nadpłaty poprzez system eCard/PayU.
    • Klient anuluje, zgodnie z postanowieniami pkt VII.13, swoje uprzednio opłacone poprzez system eCard/PayU zamówienie Polski Koszyk sp. z o.o. dokonuje pełnego zwrotu wpłaconej kwoty w taki sam sposób w jaki została dokonana zapłata tj. odpowiednio poprzez system eCard/PayU.
    • Polski Koszyk sp. z o.o. zgodnie z zapisami Regulaminu odmawia realizacji uprzednio opłaconego poprzez system eCard/PayU zamówienia Polski Koszyk sp. z o.o. dokonuje Klientowi pełnego zwrotu wpłaconej kwoty w taki sam sposób w jaki została dokonana zapłata tj. odpowiednio poprzez system eCard/PayU.
    • w przypadku chęci zgłoszenia reklamacji dotyczącego zamówienia Klient jest zobowiązany do wysłania e-maila na adres biuro@polskikoszyk.pl. Polski Koszyk sp.o.o. skontaktuje się z Klientem przedstawiając decyzję pozytywną bądź negatywną w sprawie reklamacji. W przypadku uznania reklamacji Klient zostanie poproszony o podanie numeru konta bankowego, na który Polski Koszyk sp. z o.o. ma dokonać zwrotu kwoty wynikającej ze zgłoszonej reklamacji.
  4. Wcześniejsze zamówienia Klient może sprawdzić po zalogowaniu się do swojego konta w serwisie www.polskikoszyk.pl.
Jaka jest minimalna wartość zamówienia?
Minimalna wartość zamówień dostarczanych transportem "Polski Koszyk" to 100 zł. Wysyłki za pośrednictwem firm kurierskich realizowane są bez tego ograniczenia.
Jaki jest obszar dostawy?
  • Dostawy produktów do Klientów, którzy wskazali adres dostawy w: Warszawie, Warszawie/Wesoła, Ząbkach, Jankach, Raszynie, Komorowie, Piastowie, Pruszkowie, Otrębusach, Parzniewie, Nadarzynie, Michałowicach, Lesznie, Zaborowie, Izabelinie, Łomiankach, Starych Babicach, Brwinowie, Piasecznie, Podkowie Leśnej, Błoniu, Płochocinie, Ożarowie Mazowieckim, Głoskowie, Lesznowoli, Wólce Kosowskiej, Milanówku, Tłustych, Grodzisku Mazowieckim, Młochowie, Sulejówku, Markach, Jabłonnej, Chotomowie, Legionowie, Konstancinie-Jeziorna, Otwocku, Józefowie, Złotokłosie, Woli Prażmowskiej, Zalesiu Górnym realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 12.00 – 22.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00.
  • Dostawy produktów do Klientów, którzy wskazali adres dostawy w miejscowościach nie wskazanych w punkcie a realizowane są przez zewnętrzną firmę kurierską w godzinach jej pracy.
Co się stanie z zamówieniem gdy nie będzie zamawiającego pod wskazanym adresem o wyznaczonej porze dostawy?
Dostawca kontaktuje się telefonicznie z klientem (pod numery telefonów podane w zamówieniu), w danym dniu w którym miała nastąpić dostawa i ustala nowy termin dostawy za dodatkową opłatą. W przypadku braku możliwości dokonania dostawy z przyczyn leżących po stronie klienta, Sprzedawca ma prawo żądać zwrotu kosztów dowozu zgodnie z kosztami dostaw określonymi w Regulaminie.
W jaki sposób realizujecie dostawę za pośrednictwem kuriera?
  1. Produkty mogą być dostarczane za pośrednictwem kuriera DHL, Inpost, bądź paczkomatów 24/7 InPost. Jeżeli paczka przekracza wielkością rozmiar paczkomatu, Polski Koszyk zastrzega sobie prawo do zmiany firmy kurierskiej.
  2. Zamówienia z wybraną dostawą kurierem DHL, Inpost oraz poprzez paczkomat 24/7 Inpost złożone do godz. 21.00 zostaną wysłane w dniu wskazanym przez klienta przy składaniu zamówienia.
Dlaczego nie mogę zamówić kuriera z wysyłką chłodniczą na piątek?
Produkty wymagające transportu kurierem w opakowaniach chłodniczych nie mogą być wysyłane w piątki. Związane to jest z zapewnieniem najwyższej jakości oferowanych przez nas usług i gwarancją dostarczenia towarów do klienta w 48 godzin. Zamówienia przekazane firmie kurierskiej w piątek mogą nie dotrzeć do klienta w ciągu 48 godzin, dlatego gwarancję świeżości i jakości możemy zapewnić tylko podczas wysyłki towarów od poniedziałku do czwartku.
Dostawa za granicę?
  1. Dostawy produktów do Klientów, którzy wskazali adresy dostawy poza granicą Polski realizowane są przez zewnętrzną firmę kurierską w godzinach jej pracy. Dostawa poza granicę Polski obejmuje kraje wymienione w tabelach poniżej.
  2. Klient może wybrać realizację dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS i Poczty Polskiej.
  3. Za zakupy o wartości od 20 zł koszt dostawy poza granicę Polski uzależniony jest od wagi paczki zgodnie z poniższym cennikiem:
    Paczka pocztowa
    Przedział wagowyDo 1 kg1 - 5 kg5 - 10 kg10 - 20 kg
    Chiny113,00 zł256,00 zł417,00 zł724,00 zł
    Izrael90,00 zł144,00 zł182,00 zł276,00 zł
    Stany Zjednoczone103,00 zł215,00 zł321,00 zł588,00 zł
    Kurier UPS
    Przedział wagowyDo 1 kg1 - 5 kg5 - 10 kg10 - 20 kg20 - 30 kg
    Austria33,00 zł39,00 zł49,00 zł70,00 zł90,00 zł
    Belgia41,00 zł48,00 zł57,00 zł79,00 zł99,00 zł
    Bułgaria41,00 zł48,00 zł57,00 zł79,00 zł99,00 zł
    Chorwacja41,00 zł47,00 zł57,00 zł79,00 zł99,00 zł
    Czechy33,00 zł39,00 zł49,00 zł70,00 zł90,00 zł
    Dania41,00 zł48,00 zł57,00 zł79,00 zł99,00 zł
    Estonia41,00 zł48,00 zł57,00 zł79,00 zł99,00 zł
    Finlandia41,00 zł47,00 zł57,00 zł79,00 zł99,00 zł
    Francja41,00 zł48,00 zł57,00 zł79,00 zł99,00 zł
    Grecja41,00 zł47,00 zł57,00 zł79,00 zł99,00 zł
    Hiszpania41,00 zł47,00 zł57,00 zł79,00 zł99,00 zł
    Holandia41,00 zł48,00 zł57,00 zł79,00 zł99,00 zł
    Irlandia41,00 zł47,00 zł57,00 zł79,00 zł99,00 zł
    Litwa41,00 zł48,00 zł57,00 zł79,00 zł99,00 zł
    Luksemburg41,00 zł48,00 zł57,00 zł79,00 zł99,00 zł
    Łotwa41,00 zł48,00 zł57,00 zł79,00 zł99,00 zł
    Monako41,00 zł48,00 zł57,00 zł79,00 zł99,00 zł
    Niemcy33,00 zł39,00 zł49,00 zł70,00 zł90,00 zł
    Portugalia41,00 zł47,00 zł57,00 zł79,00 zł99,00 zł
    Rumunia41,00 zł48,00 zł57,00 zł79,00 zł99,00 zł
    Słowacja33,00 zł39,00 zł49,00 zł70,00 zł90,00 zł
    Słowenia41,00 zł47,00 zł57,00 zł79,00 zł99,00 zł
    Szwecja41,00 zł47,00 zł57,00 zł79,00 zł99,00 zł
    Węgry33,00 zł39,00 zł49,00 zł70,00 zł90,00 zł
    Wielka Brytania41,00 zł47,00 zł57,00 zł79,00 zł99,00 zł
    Włochy41,00 zł47,00 zł57,00 zł79,00 zł99,00 zł